Service ACTIONclima
▣ Service ACTIONclima
Suport tehnic și service produse.

■ ACTIONCLIMA este o companie orientată către client. De aceea, în echipa noastră considerăm serviciul către clienți o valoare fundamentală. Vă oferim: o echipă calificată de tehnicieni, instruită și actualizată permanent, disponibilă în orice moment pentru a se ocupa de toate întrebările sau problemele legate de produsele noastre.

■ Unitățile ACTIONclima sunt relativ simple, construite cu tehnologii moderne, dar care asigură o eficiență ridicată și o durabilitate îndelungată: dacă unitățile sunt utilizate și instalate corespunzător, nu vor avea probleme.

■ Principalele caracteristici pentru a preveni orice inconvenient în condițiile de lucru și pentru a asigura o funcționare de lungă durată sunt:

– Instalare corectă, care trebuie făcută în conformitate cu instrucțiunile menționate în manualul de instalare, utilizare și întreținere.
– Primul test de pornire și instalare trebuie să fie furnizat de personal calificat și specializat.
– Respectarea rutinelor de întreținere obișnuite.
– Controlul anual trebuie efectuat de personal calificat și specializat.
– Menținerea unităților în limitele de lucru indicate.
– Utilizarea corectă a unităților, în limitele de proiectare.

Service ACTIONclima
■ Pentru informații suplimentare, vă recomandăm să consultați manualul de instalare, utilizare și întreținere (furnizat împreună cu fiecare aparat). Înainte de a solicita asistență tehnică, se recomandă efectuarea unor verificări preliminare urmând cu atenție instrucțiunile menționate în manualul de instalare, utilizare și întreținere. De obicei, este suficient să fie excluse unele inconveniente simple. Dacă problemele vor persista, asistența va fi garantată de instalatorul care a efectuat instalarea.

■ În caz de urgență, puteți contacta echipa noastră prin telefon sau e-mail. Pentru a ajuta personalul nostru, înainte de a contacta asistența tehnică ACTIONclima, asigurați-vă că aveți la îndemână următoarele documente ale unității și eventual:

– Modelul unității;
– Numărul matricular oferit la instalare;
– Documentul de achiziție (factură sau chitanță);
– Scurtă descriere a instalației și a tipului de problemă;
– Orice altă documentație și informații utile suplimentare, pentru a avea o soluție și rezolvare rapidă